FAQs - Kiwi Trading 🥝

Kan ik op rekening kopen.

Bij ons is het nog ouderwets boter bij de vis. U kunt bij ons contant betalen, via pin (in onze winkel, niet in de loods) en ook met tikkie.

Ik heb een mooie werkbank bij jullie gekocht maar kan deze nog niet direct plaatsen. Kan deze tijdelijk bij jullie in de opslag?

Dat kan, met goede communicatie kom je een heel eind. Wij zijn altijd bereid mee te denken aan een passende oplossing.

Wat zijn de bezorgkosten en word het product geplaatst?

De bezorgkosten zijn afhankelijk van de afstand en de afmeting van het product. Wij bezorgen tot aan de voordeur (begane grond) Voor het plaatsen achter de voordeur (in overleg) zijn wij bereid te helpen echter zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele beschadigingen tijdens het plaatsen.

Kan ik een product reserveren?

Ja, dat is mogelijk. Voor het reserveren van een product brengen wij reserveringskosten in rekening welke in mindering worden gebracht op het aankoopbedrag  bij het afnemen van het product.

Zit er garantie op de vintage artikelen?

Aangezien het hier gaat om vintage/ antieke producten is het voor ons niet mogelijk hier garantie op te  geven. Mochten er gebreken of bijzonderheden zijn vermelden wij dit bij de advertentie. Ons advies is, kom gezellig langs om deze producten vrijblijvend te komen bekijken. De koffie is inbegrepen 

Hoe worden grotere producten verzonden?

Grote producten kunnen in overleg worden afgehaald of bezorgd.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling verzonden wordt?

Zodra de betaling is ontvangen word het bestelde product zsm doch uiterlijk binnen 2 werkdagen verzonden.